2. ročník krajské výstavy psů v Lanškrouně 21.6.2009 rozhodčí RNDr. Ovesná Jaroslava, CZ - třída otevřená, V3

31.08.2012 10:56

 

Po dlouhé době jsem vyrazila na výstavu do Lanškrouna, protože kamarádka Ivetka onemocněla, naložila jsem o půl páté ráno k Naomce i XaXlíčka a vyjela jsem k Ince Dedkové do Rychvaldu. Cesta proběhla v pohodě a po dvouhodinové cestě jsme dorazily na výstavu. Co vypadlo, že půjde hladce a v klídku se změnilo díky posunu pořadí vystavovaných plemen. To, že se vystavují jorci dříve jsem zjistila úplně náhodným pohledem za sebe kde už nějací jorci v kruhu byli. Určitě každý ví jak dlouho trvá úprava jorků před kruhem, my jsme měli na každého z nich i s vytáhnutím z přepravky 5 minut, i střapatý XaXlík má naštěstí přednosti v kostře, předvedení a pohybu takže paní rozhodčí i přesto, že jsme opravdu žádný čas na úpravu neměly ho nechala vyhrát nejen třídu ale i s hezkým posudkem krajského vítěze. Jako druhého pejska jsem vystavovala naší Naomi. V březnu se ji narodila štěňátka takže to byla letos její první výstava. Odnesla si z kruhu hezký posudek a V3. Děkuji Ince Dedkové a Olze Bolesko za pomoc, bez nich bych pejsky ani nevystavila. Doufám, že příští výstava proběhne ve větším klidu a nestane se to, že půjdou jorečci neplánovaně mezi prvníma jako se to stalo tentokrát. Fotky z výstavy nejsou žádné, tak snad příště. :-)